pondělí 17. června 2019

Čokooříškové tyčinky

domácí a nejlepší



Když jsem se připravovala na Noční přechod, tak jsem se stejně jako fyzickou kondicí zabývala samozřejmě správnou výživou. A musím říct, že ta mě držela při sílách perfektně. Když už došly mé vlastní zásoby, tak jsem sáhla po tyčince z DMka a úplně mi rostla v puse. A přitom mi jindy chutnala.
Takže jsem druhý den "zadělala" na další várku a taky to pro vás nafotila :-)!

Protože, přiznejme si, každý den podáváme fyzické (a psychické) výkony a často je to na hranici našich sil :-), takže se hodí mít doma takovou zásobu tyčinek, nejen když jdete na výšlap!



Na 10 tyčinek budete potřebovat:


  • 180g směsi ořechů, kokosu, chia semínek
  • 100g ovesných vloček
  • 180g domácí zavařeniny (použila jsem jahodovou chia marmeládu)
  • 100g hořké čokolády
  • 100g oříškového másla


Na posyp: 20g kakaa a 20g kokosu


Směs ořechů a semínek jsem rozmixovala spolu s vločkami.
Ve vodní lázni jsem si v rendlíku rozpustila čokoládu s oříškovým máslem a zavařeninou.
Obě směsi jsem spolu smíchala a vtlačila do pečícím papírem vystlané formy.




Povrch jsem posypala kakaem se strouhaným kokosem.



Směs jsem prkýnkem zarovnala a uhladila.


Poté jsem vložila formu do mrazáku, cca na 1 hodinu.


Po vytažení jsem tyčinky vytáhla i s papírem a nakrájela na 10 kousků.

...a po rozmrznutí 1 spořádala :-)



Snad vám budou taky tak chutnat.



Uchovávejte v ledničce.

Přeji dobrou chuť!!!





Žádné komentáře:

Okomentovat