sobota 2. června 2018

Třešňový koláč

podle Jamieho


Opět mi byl inspirací Jamie Oliver, který takto připravoval fíkový chléb. Ovšem venku je 30stupňů a já měla chuť na něco letnějšího. Takže jsem recept zcela přehodnotila a upravila ingredience za letní.
Vznikl tento koláč, který jsem si dala ráno s hustým jogurtem a borůvkami a cítila jsem se poté plná energie!
Tak snad se bude tento příval kvalitní energie z kvalitního jídla hodit i vám;)!!

Na 1 kulatou formu budete potřebovat:


  • 250g třešní
  • 75ml řepkového oleje
  • 125g bílého jogurtu
  • 1 sáček vanilkového cukru
  • 4 zralé banány 
  • 2 vejce
  • 150g celozrnné mouky
  • 1,5 lžičky prášku do pečiva
  • 100g mandlí (nemusí být, ale já to zkoušela v předchozí várce a je to lepší, křupavější)
  • 1 lžíce máku (nemusí být)
  • 1 oloupané a nakrájené jablko



Jogurt rozmixujte s olejem, cukrem, banány, jablkem a vejci.
Mouku smíchejte se špetkou soli, kypřícím práškem a mákem.
Mandle nasekejte na drobno.
Do jogurtové směsi vmíchejte moučnou směs, většinu mandlí a omytých třešní (ideálně vypeckovaných, ikdyž já to nechávám tak a zbavujeme se jich až při jídle :-))
Povrch koláče ozdobte zbylými třešněmi a posekanými mandlemi.
Pečte při 180st. cca 45minut.
Podávejte s kopečkem jogurtu.



DOBROU CHUŤ!!!

Míša


Žádné komentáře:

Okomentovat